2008-04-22

Oskuld

enda sedan min första erektion
har jag varit bitter

enda sedan det varma blodet
pumpade furiöst genom kroppen
för att koncentrera lusten
har jag saknat oskulden

ögonblickets njutning har aldrig varit värd

förnedringen
av ännu ett misslyckande
efter en blyg invitation

förnimmelsen
av att springa förjävels
bland miljoner spermier

vetskapen
om att drivkraften
inte kan användas för något mer konstruktivt

insikten
att jag inte räcker till
för att släcka törsten

enda sedan min första erektion
har mitt underliv rebelerat

konfronterat
manipulerat
med en kåt prostituerads ovikliga vilja
med den enda avsikten
att dricka mig under bordet

förmörka
synen
omdömmet
tills det domnar bort
i ett underbart rus

enda sedan min första erektion
har jag saknat
vad pojken såg

Inga kommentarer: