2008-03-26

Varför?

du måste ursäkta mig
om jag gav intrycket av att bry mig

jag kan försäkra dig
om att det inte var min avsikt
att lyssna på dig
att opinera om dina patetiska problem

du dök upp
från ingenstans
och utan att tveka
spydde du över mig

och jag hatar dig för det

men tro inte för en sekund
att det kommer att ändra något

nej, nej

jag kommer att fortsätta vara närvarande
kroppsligen

som ett plank som tar emot
dina korkade åsikter
dina meningslösa erfarenheter

och förlåt mig fader
men jag hoppas verkligen att du dör i en otäck trafikolycka

för jag bryr mig inte ett dugg
om dig
om vad du tycker
om vad du har gjort
eller kommer att göra

så om du inte har körkort
gör mig i alla fall en tjänst

spy över någon annan

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Känner igen mig.

http://www.bimboboy.com/blogg